petak, 11. travnja 2014.

INSPIRACIJA: Volimo zeleno

Nastala miješanjem plave i žute, zelena sa svim svojim nijansama je boja koju volimo i rado nosimo! U nekim kulturama simbol je nade, rasta i sigurnosti, prirode, plodnosti i svježine, dok u drugima pak simbolizira zavist, pohlepu, bolest, vračanje i zlo. Prema feng shui učenju, zelena u domu je umirujuća i balansirajuća, smatra se bojom ljubavne snage i srca, donosi harmoniju, zadovoljstvo i opušta umorne oči! 

Inspirirale smo se prirodom i za vas odabrale nekoliko zelenih komada!

Zeleno za nju:

(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)


(izvor)

Zeleno za njega:


(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)


Zeleno za klince:






(izvor)


(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)



(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)


Zeleno za dom:

(izvor)


(izvor)

(izvor)

(izvor)


(izvor)

*************************

Da li volite zelenu boju? Koja nijansa vam je najdraža?
Kako vam se sviđa naš odabir i što vam se najviše svidjelo?

Do idućeg posta uživajte u zelenom vikendu! ;)
Maje

Broj komentara: 12 :

  1. Predivne fotografije! Baš me je opustila i prijala mi ova bomba zelenila!
    Moj favorit su definitivno stvari za devojčicu, istopila sam se.
    A sad odoh da obnovim garderobu, osvežim je zelenom bojom.
    I da isplaniram s mužem izlet za vikend, jer nema lepše zelene od - trava zelene. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Najteže nam je odabrati fotke za klince, uvijek bude još samo ovo, pa još ovo, na kraju moramo brisati! ;) Uživajte u izletu, želimo Vam dobro vrijeme! :)

      Izbriši
  2. jako mi je lijepa ove duga zelena suknja. i zelene ženske cipele.
    inače, u potrazi smo za nečim zelenim za dnevnu sobu, trosjed, dvosjed..nešto tako. ova zelena sofa bi nam baš bila super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj slatke su to muke, mi već jako dugo tražimo trosjed, a ništa nam ne odgovara! Izbor kod nas je stvarno nikakav! :(

      Izbriši
  3. zelena je baš odmor za oči, super odabir svega, moj izbor druga slika-moj stil na neki način...lp

    OdgovoriIzbriši
  4. kombinacija s prve fotke i ruksak za njega su wow! (njemu bi ga ukrala:)

    Sve nijanse zelene su dobre zelene, ako mene pitaš! I inače više volim hladne boje od toplih, a zelenu pogotovo!

    OdgovoriIzbriši
  5. najdraža boja, sve je predivno, hlačice na točke za cure i ovo cvijeće u kuglama su me se nekako najviše dojmili :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna inspiracija! zeleno, volim te zeleno. Ja sam dugo bila u limun zelenoj fazi, ali me u poslednje vreme bas privlaci ova trava zelena nijansa. Efektna je, bas!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve mi se svidja.Ali zelena haljina i ridja cura mi je ekstra.Podsetilo me na moj period života kada sam se farbala u ridje zbog svetlog tena i zelenih očiju.I sad ponekad poželim ali me odvrati sećanje na razgovor sa mojim bratancem srednjoškolcem koji mi je rekao:Kad vidim babe(profesorke sa ridjom ili crvenom kosom od njih svašta mogu da očekujem,nisu one bas ok)ili je nesto grublje rekao.jJa se predomislim.Ipak imam skoro 54 godine.A to sto se tako ne osecam nema veza sa tim kako izgledam.Dete je u pravu.Treba poslusati sta mladi pricaju.Strarost je lepa kad znas sta sve ne mozes.:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepa nijansa zelene, odlicna za odmor i ucenje ;)) Simpa zelene stvarcice. Favoriti zenske sandale, muski ranac, kofer sto....Moracu i ja u tom tonu da nabacim krpice!

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!