petak, 7. ožujka 2014.

PREDSTAVLJAMO: Male čarolije

Melita, naša draga i dugogodišnja prijateljica, glavna je i odgovorna za brend pod imenom Male čarolije, čije ime apsolutno opisuje ono što Melita stvara! Njeni unikatni i personalizirani pokrivači, vreće za spavanje, jastučići i druge sitnice idealan su dar za rođenje djeteta ili rođendane, jedni od onih koji se čuvaju i zauvijek ostaju lijepa uspomena. Koliko nam se sviđa Melitin rad govori i činjenica da je njen prvi ikada pokrivač upravo u našem vlasništvu! Odnedavno majka dvoje preslatkih blizanaca s razlogom je napravila pauzu u svom kreativnom radu, ali sada je ponovo tu, što nas neizmjerno veseli! 

Da smo apsolutno objektivne u našem divljenju, uvjerite se u nastavku predstavljanja!:)


1. Tko se krije iza Malih čarolija i odakle ideja za ime?
Krije se djevojčica koja je uz maminu pomoć napravila prve korake u šivanju i pletenju prije mnogo, mnogo godina. Žrtva koja je morala trpiti "kreacije" bila je najdraža barbika. Ideja za ime Male čarolije, iskreno, samo mi je palo na pamet.... ne mogu se sjetiti slijeda misli kako sam nadošla na to ime, ali "sjelo" mi je od prve.

2. Što sve praviš i gdje crpiš inspiraciju?
Pravim svašta - od pokrivača, vreća za spavanje, sling marama, jastučića do vunenih čarapica. Sad baš smišljam motive za navlake za jastuke. Svaki komad koji napravim je unikatan s našivenim imenom osobe kojoj je namijenjeno i nikad se ne ponavljam. Iskreno, dosadno mi je šivati dva puta isto. Nekad mi inspiracija bude neka slika koja mi se svidi, al najčešće mi ideje dolaze tokom dana, slučajno u trenutku.

3. Radiš li po narudžbi? Mogu li ti se kupci obratiti s nekim posebnim željama? 
Naravno! Volim kada smo svi zadovoljni. Pretežno pitam da li imaju neke posebne želje u pogledu boja ili motiva ili se prepuštaju u moje ruke. Bude svega pomalo. Od želje da im na pokrivačima budu ovjekovječeni kućni ljubimci do npr. velikog pokrivača kojeg sam radila za mladi bračni par za kojeg sam samo tražila da mi ukratko napišu nešto o njima, a potom sam njihove hobije i karaktere "ušila" u jedan veliki pokrivač!

4. Jesu li tvoji pokrivači za bebe i vreće za spavanje unikatni?
Da! Kao što sam ranije napisala, ne volim se ponavljat.










































5. Koliko ti vremena treba za izradu jednog pokrivača i koliko je tehnički zahtjevna sama izrada?
Prije, kada sam pratila koliko mi treba vremena, ispalo je u prosjeku 12h. Tu ne uključujem osmišljavanje motiva i krojenje, nego samo šivanje. Tehnički, bude tu tisuću nekih sitnica, al najvažnije je da bude pedantno i uredno. Tako da sama izrada zahtijeva mirnu ruku i mirne živce,inače uzalud posao!!











































6. Koji ti je najdraži pokrivač koji si dosad napravila?
Eh, kao da ste me pitale koje mi je dijete najdraže..... :))










































7. Budući da si prije nešto više od godinu dana postala mama blizanaca, kako usklađuješ posao s djecom? Radiš li dok spavaju ili im pustiš da ti pomažu?
Hahahaha, bilo bi super kad bi i oni malo pomagali, al moram se još malo strpiti!
Da, sad mi je vrijeme predragocjeno i imam ga jaaaako malo za čarolije. Vjerujte mi, ni sama ne znam gdje ga "grecam". Malo tu, malo tamo.... uglavnom, više ne mogu mjeriti da mi za izradu pokrivača treba 12h. Sada se broje dani!!!


**********

Kako vam se sviđaju Male čarolije?
Vjerujemo da ste oduševljeni i da jedva čekate nešto naručiti, ali imajte razumijevanja, Melita ipak ima dva mala bića kod kuće koji zahtijevaju puuuno vremena i pažnje! Ali lijepe i kvalitetne stvari se isplati malo sačekati, zar ne? :)

Meliti još jednom zahvaljujemo što je bila naš gost, a vi brzo na njen fejs, imate cijeli vikend za pregledavanje fotki i divljenje! ;)

Pozdrav od jedne Melite i dvije Maje! :)

P.S. Mislili ste da smo zaboravile na darivanje? :):):) E pa nismo!  ;) Jako puno vas je sudjelovalo, što nas iznimno veseli i za to vam puno hvala! Od vas 158  (157 na fejsu  + 1 osoba na blogu) nagradu je dobila mlada dama pod rednim brojem....


Jeee! Čestitamo Saši Trbović, a svima ostalima želimo više sreće idući put! :)

Uživajte u vikendu! :)
Maje

p.s. Sve fotke su u Male čarolije vlasništvu!

Broj komentara: 14 :

  1. Ja onaj prekrivac sa macom je presladak :) A sovice su mi omiljene :)
    Pozdrav
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/03/denim-with-black.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ovo je predivno, kao za mene osmišljeno! Imam divnu belu macu, kao sa slike, a sove su mi omiljeni motiv!
    Divne male čarolije!

    OdgovoriIzbriši
  3. pa ovo je nevjerovatno, obožavam ovakve dizajne! poželim nešto čisto za sebe :)
    melitin rad je izvrstan, pedantan, maštovit!
    moji su favoriti gljive, ostala sam bez superlativa :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Puž je presladak.Sve je divno.Odusevljena sam kad neko dodje do stadijuma perfektnosti,pa onda i može da prodaje svoje rukotvorine.Svaka cast za vrednu i uspešnu mamu.
    Maje-hvala za ovako lep post.:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo su zaista male, ali i velike, Melitine čarolije! Sve je jako lijepo i originalno! Žena ima odlične ideje i zna ih pretočiti u nešto opipljivo i stvarno! Oduševljena sam!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao predivno, bas sam odusevljena.
    Ova divna vreca za spavanje ce uskoro trebati i za moju bebu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo! Pa čestitamo! Drago nam je da ti se želja ostvarila! :*:*

      Izbriši
  7. Prelepo! Melita ima bujnu mastu i prava je umetnica i majsorica!
    Kao iz bajke! Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!