srijeda, 5. veljače 2014.

INSPIRACIJA: Volimo crveno

Volimo crvenu boju i sve njene nijanse, a ovaj valentinovski mjesec nas posebno inspirira da dodamo još malo više crvene u svoju okolinu! Ova boja može podići svaku kombinaciju i osvježiti svaki dom, makar da se radi samo o detalju. Odaberete li crvenu, sigurno nećete proći nezapaženo!

Crveno za nju:

(izvor)

(izvor)

(izvor)
(izvor)
(izvor)
Crveno za njega:

(izvor)
(izvor)
(izvor)

(izvor)
Crveno za klince:

(izvor)

(izvor)



(izvor)

Crveno za dom:


(izvor)

(izvor)
(izvor)
(izvor)
Začinite si ovaj mjesec nečim crvenim!
Do čitanja,
Maje

Broj komentara: 11 :

  1. ovaj mjesec je sav crven, srdašca svugdje oko nas!
    crvena mi je najdraža boja, u bilo kojem godišnjem dobu. uživala sam u slikama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Crvena mi uvek podise raspolozenje, a ovaj mesec je mesec ljubavi i crvene boje.
    Divne fotke, super predlozi i divna inspiracija!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne slike, i moja najdraža boja je crvena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, crvena kosa.... Moram da joj se vratim. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da! :) i ja nekad razmišljam da joj se vratim, al se onda sjetim da je to uz malo biće ipak previše posla! :)

      Izbriši
  5. Prelepe slike :-D Crvena je boja ljubavi, strasti! Svima dobro stoji i treba je sto češće forsirati kako u outfitu tako i u enterijeru:-*

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja kupila crvenu lakovanu tasnu NOVU Borsalino.Izlicitirala je za 5 e na Limundu.Odusevljena sam.Volim crveno.
    ps.skinite ovu zastitu -dokazite da niste robot!Vise bi se ljudi javljalo.Mrzi me da ukucavam kriva slova ai ne vidim dobro pa me vise puta vraca.Ljudi to ne vole ,pa slabije komentarisu kad ima te zastite.Vi uvek mozete da date opciju kontrole komentara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) 5 eura je stvarno povoljno, a crvena lakirana torba je ipak nešto posebno, sigurno podiže odjevne kombinacije! a zaštitu nismo ni znale da imamo, ne znamo ni kako se to skida/stavlja, ali slažemo se da je gnjavaža, pa ćemo to nekako rješiti! ;) hvala što ste nam ukazali na to! :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!