petak, 8. studenoga 2013.

INSPIRACIJA: Volimo tvid

Jedna od stvari koje nam padaju na pamet dolaskom hladnijih dana je - tvid! S ovom toplom i izdržljivom tkaninom ne možete pogriješiti, dobra je i za poslovne kombinacije i za aktivnosti na otvorenom. Evo što se nama sviđa!

Tvid za nju:

burberry

asos
sheep sheep

asos

luvimages
navybean

asos
etsy

Tvid za njega:

asos

m accessories

m accessories
the shoe buff


Tvid za klince:

Tvid za dom:

my ideal home

good housekeeping

chair blog

hammacher

bemz

Osim tvida, jesen jako voli pletiva i karirani uzorak pa ako vam fali inspiracije samo prošvrljajte po linkovima u tekstu uz šalicu toplog čaja i fine domaće keksiće! :)

Utoplite se u tvid, trebat će vam od sljedećeg tjedna!

Pozdrav,
Maje

Broj komentara: 10 :

  1. Jooooj. Ne znam sta bih pre. I one decije stvarcice bih nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma i nama često bude žao što nema nekih dječjih stvari u većim brojevima! :)

      Izbriši
  2. uh prelepe stvarčice, onaj prvi i treći kaput <3
    a miš <3 <3 <3 :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne stvarcice za malu decu, bas je sve so cute!!
    Tvid je uvek tako vecan, ma sta kod imala od njega!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam tvid, a onaj Burberry kaput na prvoj slici mi je fantastičan, a rado bih nosila i Sherlock Holmes šeširić :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kaput je bio ljubav na prvi pogled! :)

      Izbriši
  5. aaa, kaput i onaj sako su savršeni! Kod nas je još uvik dosta toplo, ali brzo će i tu na jugu tvid doć na red.... i meni su u planu neki prepravci starih kaputa :)
    e da, i one stvarčice za bebače su preslatke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o pa nadamo se da će bit i neki tutić! ;) ja sam radila od starog bakinog kaputa pelerinu i dost sam zadovoljna sama sa sobom, što se dešava skoro pa nikad! još kad bi mogla od nekog napravit ovaj kao na prvoj slici, e to bi bio posao! ;)

      Izbriši
  6. Sako asimetričnog kopčanja i valjkasta torba su mi odlične. I klinceza s jabukom u ruci ima odličan styling. Sve mi izgleda tak mekano i toplo...

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!