srijeda, 4. rujna 2013.

INSPIRACIJA: Povratak u školu

Ovaj tjedan je počela škola! Neki joj se vesele, neki baš i ne, ali nama budi lijepe uspomene. Sjećate li se svoje prve školske torbe? Naše su bile s Pčelicom Majom, naravno! Za sve učenike, studente, njihove mame i profesore, evo malo inspiracije za početak nove školske godine!

etsy

etsy


etsy

flickr

lega lega

etsy

etsy


freutcake

h&m
h&m

(etsy)

etsy

etsy

pins and needles

etsy

etsy

etsy

etsy


bolig pluss

justb


Što vas najviše asocira na školu? Koje su vam najdraže uspomene iz školskih klupa? Imate li školarce?

Pišite nam! :)

Nadamo se da će vam i ovaj prvi školski tjedan ostati u lijepom sjećanju, a onima kojima je prvi u životu želimo puno, puno uspjeha, znanja i dobrih prijatelja! :)

Do idućeg posta, pozdrav od Maja!

Broj komentara: 14 :

  1. Ja sam, na sreću, izašla iz perioda kada sam brinula o početku školske godine i sada brinem o ispitnim rokovima mog sina. No, dobro se sećam svih jurnjava, panika i priprema. Simpatično, kada se gleda sa ove distance. Najlepše uspomene svakako su vezane za moje školske dane, naročito period početka školske godine kada je sve još pomalo opušteno i obojeno minulim letom, nema mnogo učenja, ocena i briga. Svima koji imaju školarce, želim srećnu i uspešnu školsku godinu!
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Nas tek čekaju prvi vrtićki, pa tek onda školski dani, daleko je još to, na sreću! Veselimo se i strahujemo ujedno! :) Hvala na lijepim riječima i na praćenju! Raduje nas kada se nekom svidi ovo što radimo! :)

      Izbriši
  2. Zaboravih da dodam da je blog jako simpatičan, pratim ga. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. SVE JE DOBRO ALI DRUGA I TRECA TORBA-WOW!!!! <3 :)))
    XOXO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) pa da! Šteta što više nea takvih torbi za školu! )

      Izbriši
  4. Mogu samo potpisati prethodni komentar, sve je predivno, ali druga i treća torba.. Ja bi!! Ima takvih torbi za nabaviti, zapravo, nešto malo drugačije izgledaju, ali to je tu negdje, Cambridge satchel torbe. Samo im cijena nije baš privlačna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a da, ima i jeftinijih varijanti po netu, al nama je najdraže kad naletimo na neku vintage! rijetko ih se nađe ali smo uspjele skupiti nekoliko! :)

      Izbriši
  5. Krasne ste slike izvukle, najviše mi se sviđaju ove vintage torbe i baš bi mi dobro došla koja za sve moje knjige, priručnike i rokovnike ;) Ja sam odabrala provesti cijeli život u školi i jedva sam čekala vidjeti svoje klince i zajedno s njima se radovati novim knjigama, u čijem mirisu uživam baš kao malo dijete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala! Bilo bi lijepo kada bi škola klincima predstavljala veselje, sa što manje stresa i straha! samo...nekako nam se čini da svaka nova generacija ima sve više obaveza i da je sve manje bezbrižnih trenutaka! :(

      Izbriši
  6. Lijepa kolekcija slika i torbi, uvijek mi je bio problem izabrati školski ruksak koji će odgovarati mojim potrebama, uz torbu se uvijek mora kupiti i ostatak školske opreme. Vidjela sam dobru ponudu torbi i ostale opreme pa tko je zainteresiran neka pogleda školski ruksak

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi krecemo u skolu za dva tjedna...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    KOlkogod su ove vintage torbe predivne, nisu bas prakticne za danasnje potrebe klinaca, bar ne tu gdje mi zivimo. Moram priznat da sam se najvise te torbe bojala, strasne su mi skolzke torbe koje danas prodaju. Na srecu, nasli smo rjesenje s kojim smo svi OK:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao pa sretno Vam bilo! Mi krećemo u vrtić, tako da je isto drama! ;) Ovo za torbe se slažem, na žalost! Baš sam neki dan malo pogledala ponudu školskih torbi, čisto informativno i prvo što sam primjetila je kako su sve ružnjikave, a zatim su me šokirale cijene! Osim toga nije u redu što su torbe tako velike, bude mi žao tih malih ljudi! :(

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!