petak, 16. kolovoza 2013.

PREDSTAVLJAMO: Naughty BAGS

Za one od vas koji ne znaju ( a vjerujemo da su takvi rijetki!), Naughty BAGS je mali obiteljski handmade brend iz Osijeka čiji su proizvodi, torbice i razni modni dodaci, jedni od rijetkih koje ne morate vidjeti uživo da bi znali da su kvalitetni, a ne samo lijepi. Tko stoji iza Naughty BAGS-a, kako je počela cijela ta priča i koji su im planovi pogledajte u nastavku! :)



1. Evo, za početak predstavite se našim čitateljima! Tko se krije iza handmade brenda Naughty BAGS?
Iza imena Naughty BAGS nalazimo se ja i moja mama. Moje ime je Irena,a ona je Vinka Šajkunović. 

2. Kako ste došle na ideju da se bavite izradom torbica i modnih dodataka?
Na ideju smo došle sasvim slučajno. Moja mama se dugo godina bavila šivanjem iz hobija i polako učila mene, zatrebala mi je torba uz jednu odjevnu kombinaciju i predložila sam joj da je napravimo same. Nakon par dana sam je nosila na fakultetu i sve cure su me ispitivale gdje sam je kupila. Napravile smo par torbi za moje kolegice i onda je jednostavno sve krenulo samo od sebe. Kad sam napravila stranicu na facebooku nakon nekih pola godine, preko noći je sve nekako postalo popularno. Nakit je došao kasnije ,jer smo imali puno nusproizvoda i ostataka skaja tako da sam odlučila da ih iskoristimo...


3. I kako se ta ideja razvijala do gotovog proizvoda?
U početku smo radile kolekcije od 10-tak torbi koje sam ja dizajnirala ..i prodavale ih...kasnije je došao i rad po narudžbi koji je omogućio ljudima da si prilagode torbu onako kako žele. Printove smo uveli nakon pola godine, a nakit nakon još par mjeseci... Sada radimo isključivo torbe po narudžbi, a za sajmove dizajniramo i izrađujemo sami za izravnu prodaju.



4. Što sve pravite i odakle crpite inspiraciju?
Radimo raznolike torbe sa i bez printa, cekere, narukvice, lančiće, privjeske, naušnice, trake za kosu, čak radimo i ukrase za ogrlice za kućne ljubimce. Od nedavno radimo i futrole za tablete, mobitele, bisage, kaiše za hlače... stvarno svašta... Inspiraciju kod nakita crpimo iz filma, glazbe,trenutnih trendova, a kod torbi je većinom to po željama pojedinih osoba, mi se samo trudimo što vjernije predočiti njihovu viziju. Premda nekada u potpunosti prepuste nama da odlučimo.


5. Koje materijal koristite u izradi?
Koristimo skaj, eko kožu, razne vrste platna, jeans, keper, mikrofbru itd.....a sad eksperimentiramo i s pvc prozirnim materijalom pa će naše prozirne torbe će sredinom mjeseca u prodaji. Naravno, to kombiniramo s UV printom. Za nakit trenutno isključivo eko koža, ali za jesensku kolekciju ćemo se poigrati plexiglasom i folijama u boji... trebalo bi biti zanimljivo ..ali nećemo još otkrivati previše.




6. Da li su Naughty Bags proizvodi unikatni ili neki dizajn ponavljate i da li vam se kupci mogu obratiti s nekom posebnom idejom?

Kada je u pitanju nakit trudim se da ostane unikatno što je više moguće, ali kod torbi zbog velikog interesa neke slike ponavljam,osim ako prethodno nije dogovoreno da mora ostati unikat, ali većinom slike idu na različite dimezije i modele torbi tako da opet bude svaka za sebe posebna. Kod platnenih torbi i torbi vlastitog dizajna ne ponavljam nikada još jednom istu, a ponekad nije ni moguće jer neke materijale jednostavno iskoristim do kraja.



7. Što mislite da je najvažnije za isticanje nekog handmade brenda na tržištu i da li se danas kod nas od toga može živjeti?
Dali se može živjeti ne bih znala, pošto i ja i moja mama radimo ovo isključivo iz hobija, a zaposlene smo. Da bi se probili na tržištu u moru handmade brendova trebate ponuditi nešto novo i orginalno.


8. Koliko mislite da je važno sudjelovanje na sajmovima i sličnim eventima i koliko je članstvo u udruzi ˝HUKA˝ pomoglo vašem biznisu?
Sajmovi su svakako bitni,to je još jedan način promocije koji je prijeko potreban, upoznate puno ljudi koji rade slične stvari, razmijenite ideje...imam jako pozitivna iskustva. Članstvo u udruzi HUKA je omogućilo to sve.



9. Kakvi su planovi za Naughty Bags u budućnosti?
Nismo previše planirali, nadamo se da će sve ostati barem upola kao sada,jako smo zadovoljni u kojem smjeru se kreću torbe i svakim danom sve više ljudi nam se javlja. Voljeli bismo jedino malo više prostora posvetiti nakitu i nadam se da će to biti moguće na jesen. Nadam se da nas čeka svijetla budućnost..Imali smo neke ponude da budu uskoro i na policama trgovine, ali sve ćemo još vidjeti...


10. I za kraj, gdje sve možemo naći Naughty bags?
Na našoj stranici http://irenasajkunovic.wix.com/naughtybags, imamo profil i na www.woohoo.hr i naravno na našem facebook fan pageu https://www.facebook.com/irena.sajkunovic. Nadam se i na sajmu antikviteta sljedeći mjesec, ako nam vrijeme dozvoli i na još nekom od sajmova koji slijede....


******************

Nadamo se da vam se svidjelo predstavljanje ovih kreativnih dama jednako kao i njihov rad! Nama je bilo zadovoljstvo ugostiti ih. Znate gdje ih možete naći, pa nemojte gubiti vrijeme! ;) Sigurne smo da ćete naći nešto za sebe!

Do idućeg posta, uživajte u vikendu!

Pozdrav od Maja, Irene i gospođe Vinke!

p.s. Sve fotke su u  Naughty BAGS vlasništvu!

1 komentar :

  1. Sovice su tako divne, a torbica sa pastelnim cveticima mi je pre cool!!
    Divno, svaka cast!!

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!