ponedjeljak, 22. srpnja 2013.

INSPIRACIJA: Volimo mornarsko

Mornarski stil nezaobilazan je svakog ljeta! Prugice, sidra, brodići...ne možemo im odoljeti!

Mornarsko za nju:

(izvor)


(izvor)

(izvor)

(izvor)

Mornarsko za njega:

(izvor)


(izvor)



(izvor)


Mornarsko za klince:


(izvor)
(izvor)


(izvor)


(izvor)
Mornarsko za dom:


(izvor)




(izvor)


(izvor)


(izvor)

Nadamo se da ćete, ako već niste, uskoro dići sidra i otići na more! 


Do čitanja,
Maje

Broj komentara: 6 :

  1. Fora stvarčice ste našle, a meni se najviše sviđa ovo sve za dom, osobito jastučić :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan post! :-) Baš danas i kod mene na blogu ima mornarskog: http://www.bellsandfeathers.com/2013/07/summer-outdoor-styling.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) pa gle stvarno! samo nam je more na pameti! ;)

      Izbriši
  3. Stvarno je brodic nezaobilazna inspiracija i mislim da je obavezan detalja za skoro pa svaku sezonu!!
    Imala sam kao klinka bas lepu mornarsku pamucnu bluzu, sa zlatnim mornarskim dugmicima na kopcanje.Hm, da mi je jedna takva sada?? :)

    Hvala ti Maje na divnom komentaru!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) tako se i mi ponekad sjetimo nekih odjevnih hitova koje smo imale kao male, pa nam bude žao što nisu sačuvani! i hvala tebi na komentaru! ;) :*

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!