petak, 21. lipnja 2013.

PREDSTAVLJAMO: Little Bee Mine

Danas vam predstavljamo još jednu Maju, glavnu i odgovornu za malu radionicu nakita pod imenom Little Bee Mine! :) Na Little Bee Mine nakit smo naišle sasvim slučajno i apsolutno smo se oduševile! Ogrlice i narukvice rađene od konopa bile su nešto stvarno posebno! Naravno da smo LBM odmah stavile na popis za predstavljanje na blogu. Stupile smo u kontakt i, na naše veselje, Maja je prihvatila ponudu da je ugostimo. Pa pogledajmo što je odgovorila! :)




1. Evo za početak, reci nam par stvari o sebi!
Moje ime je Maja i trenutno sam nezaposlena. Kako bi izbjegla dosadu i skratila duge dane, izrađujem nakit. Prije nisam imala puno vremena te bi tek nekad uspjela nesto izraditi, ali samo za sebe.


2. Kako je počela cijela priča sa Little Bee Mine?
Oduvijek sam bila kreativna. Voljela sam crtati, slikati i izrađivati sve i svašta, a najviše nakit. Prvo sam imala ideju što želim, zatim smislila ime, napravila fb page i  krenula u istraživanje. Htjela sam da se moj nakit razlikuje od ostalih, tako da kad netko vidi moj komad nakita, odmah prva asocijacija bude pčelica.


3. A kako si odabrala ime?
Vrlo jednostavno! Ljudi me često oslovljavaju kao pčelicu. Zamislila sam da svaki komad nakita bude jedna mala pčelica i tako je nastao Little Bee Mine ili po naški - budi moja mala pčelica.


4. Da li je LBM samo hobi, nešto ‘sa strane’ ili full-time posao?
Ja bih voljela da ostane hobi, jer sve što postane obaveza, prestaje biti zabavno. U slučaju da u budućnosti postane posao, mislim da ću morati uključiti još nekoga da mi pomogne, jer ja to sama ne bih mogla odraditi.


5. Kakve materijale koristiš u izradi ovih prekrasnih ogrlica i narukvica i koji materijali su Ti najdraži?
Osnova svega je konop, a volim i čipku i ostale materijale. Početna ideja je bila da se samo od jedne dužine konopa isplete ogrlica ili narukvica. Inače, sve je to jedan proces učenja. Sada vec znam kako se koji konopi ponašaju i kako ih je najbolje isplesti i kombinirati da to sve skupa dugo traje i bude kvalitetno.


6. Je li je nakit unikatan ili ponavljaš neki dizajn više puta?
Neke ogrlice su mi vec dosadne koliko sam ih puta ponovila, ali se trudim svaki put ubaciti bar neki drugačiji detaljić da ne bude potpuno isto, iako je to stvarno teško kod basic modela.
Sad imam i tekicu s normativima. Morate uvijek znati koliko čega ide u koju ogrlicu i onda nema problema. Kao kada radite kolač!

7. Predstavljaš li svoj nakit i po sajmovima i što misliš, koliko je ovaj način prezentacije važan za neki handmade brend?
Trenutno sam član nekoliko Udruga te na taj način prezentiram svoj rad. Izlagala sam i na Modi na Kvadrat, Baazar u kvartu, Modnom Alter Egu, Gingoli, Art Marketu. Manifestacije na kojima sam sudjelovala, osim što služe za prodaju nakita, osmišljena su i kao kreativna druženja, tako da sam do sada upoznala mnogo zanimljivih i kreativnih ljudi.


8. Osim na facebook-u, gdje sve možemo naći LBM?
Trenutno na Hvaru - Check Mate Shop, Art Market u Splitu, i ubrzo Kloto dućan u Zagrebu.


9. I za kraj nam reci koji su Ti planovi za budućnost?
Pa nemam planova, neka sve ide spontano i polako kao i do sada.




***************

Nadamo se da vam se svidio 'intervju' i vjerujte, bilo je jaaako teško odabrati samo ovih par slika! Zato nemojte gubiti vrijeme, već brzo na Little Bee Mine fejs i počastite se nekim prekrasnim handmade komadom nakita, zaslužili ste! ;)

Tko nam je sve bio u gostima do sada možete pogledati ovdje!

Pozdrav od Maje, Maje & Maje! ;)



p.s. Sve fotke su u Little Bee Mine vlasništvu!

Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!