petak, 19. travnja 2013.

INSPIRACIJA: Volimo točkice

Tko još ne voli točkice? Mi ih volimo u svakoj prilici i na svemu! :)


Točkice za nju:


(izvor)
(izvor)

(izvor)

(izvor)

(izvor)

Točkice za njega:


(izvor)

(izvor)

(izvor)




Točkice za klince:

(izvor)
(izvor)
(izvor)

(izvor)

(izvor)


Točkice za dom:



(izvor)
(izvor)
(izvor)
(izvor)


Stočkajte se danas, i mi ćemo!
Maje

Broj komentara: 7 :

  1. obožavam točkice :D najviše mi se sviđaju točkice za dom :)
    http://samosanjam.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. :) pa da! teško je bilo suziti izbor na ovih par slika! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Točkice bi trebalo proglasiti ambasadorima dobrog raspoloženja! :) I ja ih jako volim, baš se dogovaram s mužem da ovaj vikend okrečimo stan, i sigurno će ih bit posvuda kad ja uhvatim četku. i namjerno i slučajno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Točkice na noktima su meni najizvedivije i odlično izgledaju!! To mi je sljedeći projekt :)

    OdgovoriIzbriši
  5. uf, meni se baš to čini najpetljavije, ali onda opet ja ne bi uspjela ni normalno nalakirati nokte, a da sve ne umrljam! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. čarapice i cipelice :D a tek zelene tačkaste pantalone... love love love it <3
    odoh sad da tačkam nešto :)

    OdgovoriIzbriši
  7. čarapice i cipelice :D a tek zelene tačkaste pantalone... love love love it <3
    odoh sad da tačkam nešto :)

    OdgovoriIzbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!